Aron88 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Yes... er da en stund siden jeg har kobla noe anlegg i en golf 2 og jeg har glemt hvem ledning som er hvem =S Det er tre hovedledninger sant? Den røde = Tening(riktig?) Den Brune = jording(Riktig?) Den lyse blå med striper på = Usikker noen som kan hjelpe meg her? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 er da disse kablene det er snakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 ingen som veit noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Yes... er da en stund siden jeg har kobla noe anlegg i en golf 2 og jeg har glemt hvem ledning som er hvem =S Det er tre hovedledninger sant? Den røde = Tening(riktig?) Den Brune = jording(Riktig?) Den lyse blå med striper på = Usikker noen som kan hjelpe meg her? :P Rød er tenning, Gul er konstant 12v altså batteri svart eller brun er jord Blå med stripe er Remote, altså til å skru på forsterkere og antenner osv Les her om du vil http://bilradiospesialisten.no/index.php?aID=37&ids=artID Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 prøve lampe? Jeg har kjøpt meg en NY spiller nå..og det er ikke noe liv i spilleren. Hva kan det være? VIRKER som om det er strøm i konstant strømmen og at jording virker for kommer de nær hverandre ryker sikringen. Hva kan det være?? :( :( sikringen i boksen er også bytta og hel og fin.. så kan ikke være den! :( tatt ut alt og er ikke noe brudd i ledningen heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 fra spilleren har du en gul, rød, og svart? sant? koble rød og gul(+) sammen så starter den nok:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 ja, men da tar den all strøm fra batteri hele tia også da? må da gå ann og ha en tenings strøm pluss en konstant strøm selv på golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Om du kobler de sammen så bruker den bare strøm når spilleren er på,, så du må skru den av manuelt hver gang du ikke skal bruke den, Om du mistenker kødd med ledningene så legg opp nye selv, hent pluss og minus direkte fra batteriet, og finn en annen ledning under dashen som gir 12v på tenning, Om du er redd for å gå tom for strøm så kan du først som sist lære deg å parkere i nedover bakker slik at du alltid kan starte bilen på giret! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 legger du opp nye ledninger så husk sikring på + nermest mulig batteriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Okey..Tusen takk for all info :) ble til at jeg kobla gul og rød sammen.. vil koble anlegg så ville bli ferdig med det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 funket ja?:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 yup..! ;) Har nå kobla og satt opp en 1000w forsterker og en 13" basser med en ny piooner spiller..! Skal starte å bygge i bagasjen neste måned så dette skal bli bra =D gir jævlig bra trykk fra seg den Xplod 13" basseren ass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg