Pere89 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Ok:) tipper det er artig med Ae92 med over 300 gamp! Jeg driver og lurer på om det er mye jobb og bytte motor til 4a-gze? Passer motorfester osv fra gamle motorn min? Hvor får jeg tak i slike kompressor motorer i så fall? Passer motorer fra celica,starlet, camry osv over i min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det er sikkert morsomt med 300 Hk, men sikker på at det ikke er 300k som i 300.000 km det menes her? Jeg bare undres om det ikke er en liten misforståelse ute og går her :D Når det gjelder motorbytte så er det sikkert mye som rent fysisk skal kunne passe, men problemene begynner vel med tilpassing av alle andre ting som eksosmanifold, styresnekke/tannstang, radiator, bunnpanne, travers, ledningsnett og mange flere ting. Motorfester er vel egentlig for bagateller å regne om du finner at du må begynne med kreativ ombygning. 4A-GZE er vel det mest edruelige valget du kan ta i din bil. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Det er sikkert morsomt med 300 Hk, men sikker på at det ikke er 300k som i 300.000 km det menes her? Jeg bare undres om det ikke er en liten misforståelse ute og går her :DQUOTE] Det var nok km, og ikke hk ja..Selv ikke en Toyota hadde gått så langt hvis den er blodtrimmet 300%... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pere89 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Haha:P liten lese feil der kan man si! hoho. Jaja var sikkert trøtt når jeg satt og leste:P Bestilt meg nye dempere og senkesett nå. Pluss at det sitter 205/45 R17 på bilen så tror det blir artig:) skal sote ruter og bytte bakluke nå så da blir den så og si strøken. Er nok et evigvarende prosjekt denne bilen tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 jeg har en ae95 (4wd stv) med 4afe'n... synes den er mye artigere å kjøre enn dama sin a4 1.8t.. ligge å jage turtall4000rpm+ konstant... for at d skal "sparke" ifra... men helt ok hverdagsmotor=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg