Zilla Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jeg har problemer med sentrallåsen på bilen min. Noen ganger virker den som den skal og andre ganger låser den kun opp den døra jeg setter nøkklen i. Er sentrallåsen styrt av vakum? Kan det evt. være lekkasje i systemet? Er det kanskje bare noe som har hoppet av eller noe? All hjelp mottas med stor takk. :) Det er forøvrig en audi 100 2,3 fra 1993. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 har noe av samme problemet. sentrallåsen er vacuumstyrt ja. Ligger en pumpe på min A6 C4 under baksetet. Kan være tull med denne, mest sannsynlig. lekkasje er det vel kanskje ikke, siden dette fungerer av og til. Vet ikke om det kan være noe tull med dørlåsstyringa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Takk for svaret. Jeg får ta ut baksetet og kikke. Det kan kanskje være noen smådeler som er slitt eller defekt i dørlåsstyringa. Jeg får sjekke opp litt rundt dette. Begynner med det letteste jeg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg har problemer med at alle låsene untatt baklåsen ( luken bak ) låser opp. Den bak henger igjen lenge når jeg vrir om nøkkelen, så må gå å åpne den med nøkkelen manuelt. Men den låser med sentral låsen, vil bare ikke åpne. Noen tips? :) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Jeg har problemer med at alle låsene untatt baklåsen ( luken bak ) låser opp. Den bak henger igjen lenge når jeg vrir om nøkkelen, så må gå å åpne den med nøkkelen manuelt. Men den låser med sentral låsen, vil bare ikke åpne. Noen tips? :) har vært borti samme problem med sentrallåser. sjekk styreboksen til låsen at den ikke er fuktig, kan være noe så enkelt:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg