Joerney Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Har fått et lite problem med sentrallåsen på min Golf 3 TDK. Etter at fadern vaska motorrommet har sentrallåsen stort sett levd et liv for seg selv. Noen ganger funker den, noen ganger ikke. Enkelte ganger får jeg til å låse opp førerdøra, sette meg inn i bilen og når jeg da lukker døra låses hele bilen og det høres ut som om bagaslelåsen står å prøver å låse etter den har låst (dårlig forklart). De siste to dagene har sentrallåsen ikke fungert i det hele tatt, og det fører igjen til at jeg ikke får opp tanklokket mitt. Og tanken nærmer seg faretruende tom. Noen som har noen tips til hva jeg kan se på å sjekke for å prøve å finne feilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Kan være utrolig mange årsaker til at den kødder. Men tror at tanklokket ditt kan ha nødwire, se bak deksler osv på innsiden om du kan finne en rød plast streng som du kan dra i Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 høres ut til at kompressoren din begynner å bli dårlig.. eller det kan være en vakumslange som ikke tetter helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joerney Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Kan være utrolig mange årsaker til at den kødder. Men tror at tanklokket ditt kan ha nødwire, se bak deksler osv på innsiden om du kan finne en rød plast streng som du kan dra i Takk for hjelp, skal lete. Er ikke noen som vet sånn ca hvor den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 luker osv i området rundt tanklokket, skal være lett å se Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joerney Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 luker osv i området rundt tanklokket, skal være lett å se Kom til med handa og fikk dytta tilbake låsen til tanklokket. Plukket og ut pumpa og fikk fjernet noe eir på kretskortet, samt rengjort kontakten til den. Dog fungerer den fortsatt ikke. Lurer på om det kan være bryteren i døra som er feil med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Sjekk ledningene i stolpen på førerdøra for brudd:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg