|Massern| Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Felgene kan pynte opp stua mi, siden jeg ikke vil selge de. Annonse på AutoDB! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Bilen går for 18 00,-, noe som er en meget bra pris. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Er det noen her på forumet som har kjøpt`n eller? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Bilen min er da vitterlig ikke solgt. Kommer en for å se på den i morgen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Ble denne, gitt: Skal selvfølgelig gjennomgå noen forandringer. Bruker denne tråden til å hore så smått, både om den nye bilen min, og at TH-linesa nå skal selges. Over er da bildet av Passaten sånn den så ut når jeg hentet den. Sånn kunne den så absolutt ikke se ut, så da gjorde jeg noen små forandringer. Ikke jeg som kjører der, btw. Interiøret jeg fikk skaffet for en billig penge - elektrisk skinn: --------------------------------------------------------------- TH-lines til salgs! Ikke nøl med å ta kontakt om du har penger til overs. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Synes disse passatene er helt for jævlig, men etter noen enkle mods fra deg så ble den faktisk jævla kul:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hmm dette var VEEELDIG fristende da Mads :) for jeg har tenkt å bestille nye schmids fra Quality import denne uka ... dekkene på felgene trenger bytte sant ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Kom på MSN i morgen, Ghost, så kan vi prøve å få ordnet noe;) Dekkene må byttes, ja, men det er ikke store summen for 4 nye dekk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hvorfor har du ikke disse på passaten da? :) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Passaten har alt en bakkeklaring på 4-5cm under, så med 1" mindre felger, vil den snart ligge på bakken bokstavelig talt;) Dessuten fyller 15" buen bedre enn 14" (logisk nok). Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hvordan fiksa du gule ykter på den passaten? Spray eller film? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Noen som vet hva prisen er for helt nye th line felger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Google is your friend. Schmidt TH-Line 7 X 13" 3310,- Du må jo regne med litt mer cash om du skal opp i dim i bredde og diameter. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Tøff Passat du har ordna deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Noen som vet hva prisen er for helt nye th line felger?? i norge eller i tyskland ? kommer på 15 000 saftige kroner :) i norge mens tyskland rundt 10 tenker jeg da snakker jeg om 14" i 8-10" bredde Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg