|Massern| Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Jo, i like måte, og takk:) Skal få på speilet en av de nærmeste dagene før bilen blir satt bort på vinterlagring. sweet madsegutt well utført =) Takk:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Husk å send bilde ;) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Noe bilder snart igjen eller? ;) Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Kun bilde av en sliten Håkon med det nye skiltet mitt og et da jeg parkerte den for vinteren i dag. Bedre bilder kommer ikke før jeg får det nye kameraet mitt, som jeg forventer på Fredag eller over helgen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Etterpå skal Golfen få ei skikkelig polering og polering av felgene, så da kan jeg med god samvittighet la den stå i vinter. Fikk også tak i resten av bildene som frk. Camilla tok av bilen min på Gjøvik: Se bort fra det falske smilet jeg har øverst:o Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Virkelig en av de penere Golfene jeg har sett dette! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Dette bildet som er i Gatebil:D Bare sinnsykt råååå 2er Massern:) masse creds til deg :hailvw blir misunnelig.... :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Ikke akkurat det der, men et som er rimelig likt, tror jeg. Og selvfølgelig, takk for fine kommentarer:) Virkelig en av de penere Golfene jeg har sett dette! Morsomt å høre:) ------------------------------------------------ Noen bilder etter at både bil og felger fikk en shinings før vinteren: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 godt jobba. liker å se at folk er glad i bilen sin =) NÅ VIL DEN få det godt å varmt over vintern Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Ikke akkurat det der, men et som er rimelig likt, tror jeg. Er nok det bilde ja ;) Men ble fin nå Massern, nå må jeg vente hele vinteren til jeg får se den på veien igjen også :( Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 godt jobba. liker å se at folk er glad i bilen sin =) NÅ VIL DEN få det godt å varmt over vintern Skal nok stå fint der i vinter:) To bilder jeg har tatt med det nye kameraet og den ene nye linsa: Der skal altså Golfen stå og kose seg denne vinteren her: rolleyes Flere bilder kommer så fort jeg har redigert. Moro med nytt kamera, gitt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Resten av bildene som ble brukbare: Ta dette bildet her med en smule selvironi siden det har litt sånn yo-westcoast-look for moro skyld: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Pent:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Dette ble pent ja ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Driit bra bilder! :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg