T_A_H Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Skamrå den golfen din :) Men du: Får ikke hentet setene i helgen, siden bilen da er full av nylakkerte deler. Men blir ikke lenge til. Har også noen steelies der. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Takk, takk:) Det er greit. Du har vel fortsatt nummeret mitt, så gi meg beskjed et par dager i forveien før du kommer. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Noen bilder av min nyanskaffelse av et klenodium; nemlig en 1990mod Opel grOmega 2.0i aka slæddekamp(driftbattle)-vogna. Hu hei hvor moro det er med RWD. Denne blir godt brukt for å si det mildt: rock : Teipmodifikasjonen av lyktene er høyst nødvenidg, siden det ene lyktglasset snart faller helt av: GrOmegan og godbilen: It's all in the details: Til slutt, et bilde for å holde det mest mulig on topic, nemlig skatten min: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Den var.. fæl. :P Nå tar det vel ikke lang tid før Opel-folket invaderer tråden og forklarer hvorfor du skal selge Golfen og påkoste Omegaen :D Nydelige de høstbildene du tok av Golfen :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Omegan er grym, ikke fæl:) Skal love deg at det er en skikkelig god sladdebil. Dessuten har jo Omega potensiale og. Ikke den styggeste bilen Opel har lagd. Men Golfen blir uansett, siden det er den som er kosebilen;) Og takk for det du sa om bildene! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Omega er gromt vettu.. Men golfen var hakket penere:D Fett bilde av rævva inne i skogen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 golfen er nice den men må si jeg ikke likte panser bh`en og det du har på taket. men smaken er som baken den er delt. men nice bil fordet:) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Taket forblir sånn, og det samme gjør BHen. Mye av det som gjør bilen etter min mening. Omega er gromt vettu..Men golfen var hakket penere:D Fett bilde av rævva inne i skogen.. Omega er sladdebil for den kresne:cool: Men ja, skal være enig i at Golfen er noe penere:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Massern!! :O Hva har jeg sagt om slik grisekjøring? :O Kom som et skudd fra rundkjøringa på Lillo og mot Lena her på Onsdagskvelden jo :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Har aldri hørt noe om at du har snakket om at jeg ikke skal grisekjøre, men moro å kjøre Golf etter man har kjørt Opel noen dager. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hva skjedde med Westmorelandfronten din da? Blir den ikke noe av? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Nei. Etter at jeg hadde drevet med plastsveising og tilpassing i alfor mange timer, ga jeg opp. Ble altfor mye arbeid å få grillen helt 100%. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Flere mobilbilder, denne gang med lyktene på bil: Bedre bilder kommer selvsagt. Men gud så gult lyset ble: rock : Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 sweet madsegutt well utført =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Takk for handelen... Var pen denna bilen din :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg