Kalix Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 noen som hvet hvor mange hk bremsene til passat 1,8 Cl stv(eller hcet hvor jeg kan finne d ut) er godkjent for.. d er 90 hk i den nå,, lurer på å bytte motor til 2,0 16V 136 hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Vil tro du kan glemme det. De leveres med bremseskiver bak. CL har tromler. Hadde du derimot hatt en 2.0E eller en 1.8Gt som leveres med skiver bak så tror jeg ikke det hadde vært noe problem. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalix Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 jeg fikk med akslingen bak med skiver og kalippere foran, hentet motoren i dag, hvet du om akslingen passer rettover til min 1,8 cl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Det passer over om det er til passat. Kan hende du må bytte noe bremserør. Anbefaler å bytte alt sånt av bremsedeler om du skal bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg