Volvograd Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Har en 93 mod. 850 gle. Når motoren kommer opp i arbeidstempratur begynner den å fuske, den vil kveles viss jeg trår brått på gasspedalen. Uansett så stopper den etter noen minutter og blir vanskelig å starte, starter uten problemer på kald motor, noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Er ikke sikkert at det er samme problem som jeg hadde , men på min var det rele'et til bensinpumpa som kødda. Byttet det og etter det så har bilen gått. Det ligger under sikringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Onkelen min hadde det samme problemet på sin 850 glt. Han byttet rele'et til bensinpumpa så virket han fint etter det. Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg