Glofygirl Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 I januar 2007 kjøpte vi vår Dodge Caliber... Det e ein 2007 mod Dodge Caliber 2.0 16v crd. Manuell gir sevfølgelig! Me har då SXT utgaven som vil sei den med mest extra utstyr til nå. Motoren er en 140 Hk TD, som egentlig e ein VW motor. Thank You Norway!:rules: Eg hadde ikkje sagt nei takk te ein 5.7 Hemi eg... Men alt i alt så e bilen ganske så spreke. Utstyr: Eksteriør: Krom Grill og sidelister Tåkelys foran Spoiler bak Elektriske vinduer fremme og bak Soltak (elektrisk) Farget glass Oppvarmede og elektrisk justerbare sidespeil Interiør: Air Condition Cruisecontroll KjøreComputer Temperatur og kompass Chill zone, med plass til 4 flasker i hanskerommet Crome fargede ringer rundt målere i dashbord+ crome girspake Leselys i baksete Opplyste koppholdere Oppladbart takmontert LED lommelykt i bagasjerom Tiltratt Skinntrukket ratt med knapper for Radio/cd Innvendig speil med automatisk blending Oppvarmede seter med korsrygg støtte Skinnseter 60/40 delt baksete med ryggjustering AM/FM Radio med 6platers cd/mp3 spiller Navigasjon 9 Høytalere inkl. Musicgate power lydsystem: -6 Boston Acoustics høytalere, subwoofer, Musicgate Power med 2 nedfellbare høytalere i bakluka. Kollisjonsputer foran og sidekollisjonputer fremme og bak. ABS EPS BAS Sentrallås med fjernåpner Dekktrykksensor Isofix Skal legge inn bilder når eg får fiksa pc'n min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Bilder bilder bilder! :D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Nå kommer bildene::popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 utrolig fancy di bilene der. Amerikanere kan lage barske biler dem! Bare synd med den symaskinen dem har sluppet oppi motorrommet. Hører ikke hjemme på en amerikaner, men når vi bor i norge i disse miljøhysteriske tidene så kan man ikke forvennte annet. Gratulerer med dodge! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 grattis med ny bil da :) fint flere liker dodge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 ser navigasjonen er et VAG produkt :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Takk takk... Personlig så e eg VW fan o da, men eg hadde ikkje klaga om det va noe større og grommere under panseret nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg