volvo460turbo Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 har en 460 turbo 90mod som fjusker på gass pådrag. har byttet tennplugger, pluggledninger, fordelerlokk og rotor. bensin filteret også. men ingen forsjell. noen som har peiling på hva som feiler den? takker for alle svar! hilsen espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betek Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 ser du har testet både el. og bensin tilførsel. hva med luft? fungerer luft-mengdemåleren din? høres nesten ut som om at den ikke får riktig bensin/luft forhold. Lambdasonden er også med på gi info om hvordan dette forholdet skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo460turbo Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 ser du har testet både el. og bensin tilførsel. hva med luft? fungerer luft-mengdemåleren din? høres nesten ut som om at den ikke får riktig bensin/luft forhold. Lambdasonden er også med på gi info om hvordan dette forholdet skal være. jeg fant ut at det var slangen fra wastegaten som var av.... enkel feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betek Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 da var det luft ja ;) flott at du fant ut av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlendi Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 jeg fant ut at det var slangen fra wastegaten som var av.... enkel feil. hmm, har noe lignende feil, slangen fra wastegaten? hvor er den? og hva er en wastegate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micra90 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Hadde lignende problem med min 460 =) Fant ut att det var en liten slange (vakum?) som hadde hoppet utav... satt den på og viiips så gikk den som en volvo igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg