Leken90cab Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Har bakluke til cab om du noen gang skulle trenge det... Håper virkelig jeg aldri får bruk for den, but I'll keep it in mind;) Alle andre også, setter virkelig pris på all hjelp og svar:) :) Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Og dører til cab har jeg og... En bra og en ikke fullt så bra... Samt masse annet småtteri etter prosjektet mitt.... Bare å spørre.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Cheron, hvor ligger cab prosjektet ditt? hadde vært morro å sett igjen.. da jeg har samme bil med samme farge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 slettet.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 slettet.. nææ.. kjedelig:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 bytte av tak er top'n'trim i sverige til å anbefale iallefall. ca 6000,-sek inkl matriell/arbeid inkl.mva var dette stofftak? Sonnenland? Kom i kontakt med noen i østersund(som er nærmere for meg enn helsingborg..) som var samarbeidspartner med top'n'trim. de tar ca 10.000 for stofftak.. Sa først at de prismessig lå på samme nivå som top'n'trim, og plutselig ble det sviiindyrt.. :hvaskjera Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 var dette stofftak? Sonnenland? Kom i kontakt med noen i østersund(som er nærmere for meg enn helsingborg..) som var samarbeidspartner med top'n'trim. de tar ca 10.000 for stofftak.. Sa først at de prismessig lå på samme nivå som top'n'trim, og plutselig ble det sviiindyrt.. :hvaskjera nei dette var pvc eller hva det heter.. sonneland er dyrere så klart,,, syns ikke 10 er dyrt da... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 næh.. ikke så dyrt, men vet jo at de gjør det for 7500,- i larvik, og 7-8000 SEK i helsingborg.. blir nok nærmere 11k i østersund. synes bare de gikk opp litt mye i pris i forhold til hva de sa først.. Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg