lhaugl01 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Jeg har en Mondeo 2.0 Air 1995 stv. I vår slutta varmeapparatet gtadvis å fungere. Etter et par dager var det ingen varme å hente lenger. Airc. fungerer, vifta fungerer. Gikk over systemet og sjekket følgende deler: Varmeapparat-full gjennstrømning av vann (ikke tett) Potensiometer-virker Spenningstilførsel til pot.-ok Vakumklokke med arm som styrer inntak av varmluft-OK Spjeld styrt av vakum-ok Termostat-ok Nå har jeg ikke peiling hva som kan være feilen! Noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Gåen vannpumpe på motoren? Har du vakum inn? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhaugl01 Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Motoren holder passe temp, selv ved hard kjøring, så jeg tror ikke vannpumpa er gåen. Det er jo vakum inn til både vakumklokke og bryter som nevnt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhaugl01 Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Ingen flere som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg