momo Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Fins det en måte å lese av feilkoden manuellt? Bilen går på 3 sylindre og det står check engine. Dette er noe som skjer med ca 2-3 måneder mellomrom de siste 4-5 åra. Kjempegøy. Ingen verksted finner ut av det, har bytta hjerne og plugger og ledninger, så funker det i et par måneder til. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 For å finne ut hvem sylinder han ikke tenner på så tok jeg å dro ut en og en plugg for å finne riktig. Spilte ingen rolle hvem jeg dro ut, den gikk like dårlig uansett. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Bump - må vite hvor jeg skal koble diode for å lese feilkoder.. Kom igjen a, noen må da vite det. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Fant du ut av det? Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Nei, bilen bruker 3l på mila omtrent ved pen kjøring. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kstene Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 skru opp hjernen og se om den er brendt.. standar på disse bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fransemann Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 skru opp hjernen og se om den er brendt.. standar på disse bilene Nja.. Er vel sjelden det skjer noe annet enn at bilen stopper hvis hjernen er brent. Enten eller liksom.. Tror det er andre ting jeg ville sjekket først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg