Mette Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 kanskje jeg som er dum,men hvordan får jeg lagt ut bilder?prøvde igår men fikk ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 klikk et sted der det står ' bilde ' med ei pil foran. Eller gå inn på Galleriet helt i toppen av forumet. Der kan du legge inn tusen bilder. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 last bildene opp på photobucket eller lignene sider først å så linker du dem in her på forumet =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 nå har jeg fått lastet dem opp,men hvordan legger jeg dem ut under tråden min?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Jeg bruker Firefox, så da er det veldig lettvint å høyreklikke på bildet ditt og velge "copy image location" ev "view image" og så kopiere url'en på toppen. Så, klikker du på bilde-ikonet eller skriver manuelt [.img]http://www.bilforumet.no/galleriet/data/653/medium/Bilde_069.jpg[/img] uten '.' punktumet. Verre er det ikke. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 oki,da prøver jeg det..takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg