monst3r Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hei jeg har fått meg et lite 'golf syndrom' her. har bytta girkassa på bilen så tok ut motor og slik og nå som jeg har satt den inn att har det dukket opp en feil. nemlig det at når man har på brekket kan man starte bilen men så fort man tar det av dør bilen :/ trur det kanskje kan være en jordings feil eller no... men vet ikke.. noen som har vært borti det samme??? Siter -------------------- MyraRacing *Golf II 1990 1.8 - StreetPirate *Primera P10 16v TwinCam - Vrak/høgga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monst3r Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 nå har jeg rensa alle kontakter med vd40 og ser ut til at problemet er borte, håper bare det holder.....:hailvw Siter -------------------- MyraRacing *Golf II 1990 1.8 - StreetPirate *Primera P10 16v TwinCam - Vrak/høgga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Det hørtes vanvittig rart ut.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monst3r Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ja var og det, feil var jording feil.. hehe Siter -------------------- MyraRacing *Golf II 1990 1.8 - StreetPirate *Primera P10 16v TwinCam - Vrak/høgga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg