Oskars_1 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 er det noen som kan fortelle meg hvor resirk slangen skal kobles fra popp off'en? er en 97mod passat 1,8T vært flott om noen hadde bilde av det:) er sikkert et sp.mål som er blitt besvart flere ganger på dette forumet, men finner ikke noe som kan hjelpe:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Resik slangen fra popp off'en ?? Har du popp off med resik slange? Er vel enten en Resik ventil eller en Dump valve teneker jeg. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
podtheone Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 er det noen som kan fortelle meg hvor resirk slangen skal kobles fra popp off'en? er en 97mod passat 1,8Tvært flott om noen hadde bilde av det:) er sikkert et sp.mål som er blitt besvart flere ganger på dette forumet, men finner ikke noe som kan hjelpe:/ er det en resirkulerende dump, koble den akkurat som den orginale satt. er den ikke resirk kast den i søpla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg