arsvik Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Har lite peiling på elektronikk som omhandler bilstereo, så jeg trenger litt hjelp.. Jeg har en helix dark blue 1000.1 forsterker.. Den har sluttet og fungere, får ikke strøm.. Det skjedde etter at jeg skiftet et par ledninger til handsfree'n(mute og power) bak på stereoen.. er en del ledninger bak der.. Noen her som har en ide om hva som er skjedd??? Håper dere forstod problemet mitt:P Mvh Arsvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 kanskje du har nappa ut remote? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsvik Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 den var faktisk koblet ifra;) det stod "system remote control" på den.. jeg koblet den sammen med det eneste alternativet jeg så, men den fungerte enda ikke:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 remote til remotekabel bakover? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsvik Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 regner med det.. begge kablene var hvit og lyseblå:P og jeg så ingen andre alternativ og koble sammen med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 kan det ha vært en sikring da? eller det har du vel sjekka?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsvik Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 har skjekka sikringa på forsterkeren ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg