jondgr Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 sjekka under bilen min idag. Der fant jeg et motorfeste som har delt seg i to og en belg på drivleddet som har sitti løst. Her er bilde av motorfeste. Noen som vet hva det koster? har de dette på lager hos Møller? Her ser dere også belgen i bakgrunnen som var løs, har dratt den litt lenger av nå, er det bare lagerfett som er inni den koppen? Bør jeg fyll den opp? har blitt kastet litt av dette "fettet" rundt omkring.. Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 ser forresten over motorfeste der at lagerfettet har spruta:watchout Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hvis du går på mekonomen.no så kan du se hva deler til bilen din koster. bare å skrive inn reg nr på bilen din så kommer det opp en liste med deler og priser =) eller så kan du stikke innom bilextra og høre med de. er bra priser der =) lykke til =) Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg