--GG-- Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Er det ikke noe Santa Fe forum? :) Siter --GG-- - 2001 Hyundai Santa Fe 2.7 - 1993 VW Golf 1.8 - 1997 Suzuki GSX600F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ser du ikke det? Ikke jeg heller. Du får lage deg en tråd om Santa Fe, eventuelt bruke denne til det kommer flere Santa Fe eiere innom. Er ikke akkurat ekstremt høy aktivitet i de andre modellforumene heller. Og knapt et tyvetalls innlegg i \hyundai. Kan du ikke hive ut et bilde av bilen din? Aner ikke åssen den ser ut engang. Ser for meg en Pajero formet som en såpekopp. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--GG-- Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Skal prøve å få tatt no bilder av såpekoppen :) Siter --GG-- - 2001 Hyundai Santa Fe 2.7 - 1993 VW Golf 1.8 - 1997 Suzuki GSX600F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2Pål Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Er det ikke noe Santa Fe forum? :) Ja er det ingen som kan ordne det???? Er på jakt etter div. ekstra utstyr til min Santa Fe. MR2Pål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2Kvtecmonster Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Skaffer alt dere trenger til santa fe/Hyundai , er bare å si ifra. send mail til elektroimporttroms@gmail.com... har slikt som chrome speil på lager feks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Hei! rart det ikke er et Santa Fe forum her ja.. Send enmail til moderator, så blir nok det ordnet med en gang! Når det gjelder ting til bilen din, så kan du ta turen innom koreanstreetracing.co.nr så kan vi vise deg litt saker der.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjerningen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Ja dårlig at det ikke er egen Santa Fe forum her :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kMania Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Burde absolutt vært et santa fe forum her som vi kunne delt bilder, erfaring etc... nydelig bil Siter SAAB 9-3 ss 2005 [x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg