magnul Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Nå har jeg bytta veivføler og satt inn modda sensor. Fortsatt nødprogram:-( Noen som har gode forslag til hva jeg skal gjøre nå? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Let etter ledningsbrud opp til hjernen. du har driver og fikklet med chip og herjet og ordnet, jeg er 95% på at du har et brudd der. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Skulle nesten ønske du hadde rett, for da hadde det bare kostet meg en høvding å fikse det, men etter å ha vært framme med oscilloskop i dag så vet jeg at AC-signalet fra hjernen er helt som det skal. Er dog ikke så sikker på at retursignalet er som det skal. Kan ha hatt skikkelig uflaks og kjøpt to ødelagte sensorer, eller så er det hva-det-nå-er-på-kamdrevet-som-lager-signalet som ikke er som det skal. Skulle visst ikke være lett dette her:-( Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Etter tips fra andre med samme problem, så dro jeg i dag på skroten og plukket ut en kamføler. Det funka som krutt. Den kostet en femtilapp, alt annet jeg har gjort til ingen nytte kostet en drøy tusenlapp + X ant. arbeids- og grubletimer. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg