MortenM Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 som topic så har jeg fått fulle sidene på bilen min med asfalt/olje som er stivnet!!seff hva bilen nesten ny lakka oxo :( noen som kan komme med tips håssen jeg kan få det av uten att lakken blir matt Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 whitespirit tar knekken på asfalt/olje, har ikke skjedd noe med lakken på mine biler når jeg har gjort det. kan ev.t bruke silikonfjerner, det tar det meste utenom lakken! viktig at du vasker bilen skikkelig med noe fettfjernende (whitespirit er fett!) og vokser den igjen innen altfor mange dager. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg