tomtom Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hei, har en startsperre på passaten min. greia er at jeg ikke vil ha den noe mer. hvordan kobler jeg den ut? ville ikke tru at det hjelper ved å bare dra ut/klippe ledningene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hvorfor vil du ikke ha den mer? blir enklere å stjele/lage nøkler til uten:P Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 er egentlig bare styr med å starte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 kan du utdype den?:P ser ikke helt problemet:P Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas! Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hadde sjøl startsperre på passaten min.96mod. Dette var noe dritt spør du meg. Tungvint. Så kom dagen denne slutta å funke. Å da kunne du bare glømme å starte bilen. Var mye styr for å fjerne denne. Måtte koble den ut i hjernen eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg