Carpo Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Heisann! Har et problem med turbotrykksklokka mi! Den går ikke smooth messom. Den hender at nåla vibrer fort at og fram. Har prøvd byttet slange uten at det hjalp. Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 er sikkert en dårlig billigmåler.. blir slik da.. kjøper du en skikkeli turbotrykksmåler holder de lenge uten at de blir slik:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 er sikkert en dårlig billigmåler.. blir slik da.. kjøper du en skikkeli turbotrykksmåler holder de lenge uten at de blir slik:) orginal volvo! så den er ikke BILLIG! Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Original Volvo har jo bare fargeskala så den er jo litt ubrukelig. Kjøp VDO fra pedersen. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 uansett.. er sikkert no drit me dn målern.. så dn må byttes for å få d bort:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 når en kjøper sånn måler følger det jo med slange og T stykke til å koble seg innpå en annen slange, i dette t stykket er det en messing foring med ca 1mm hull, dette er for å holde nåla mer stabil.. i innsuget varrierer jo tryket mye på tomgang.. er derfor "skikkelige" målere er væske fyllte, for å være mer stabile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg kjørte med den klokka til Carpo en stund og den fungerte helt fint hos meg.. Jeg har heller aldri hatt noe problem med min.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 prøvd og gi den mere vacuum da? bruker du t-stykke? noen som sier det kan bli sånn da også Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 prøvd og gi den mere vacuum da? bruker du t-stykke? noen som sier det kan bli sånn da også Har slange rett fra innsuget til turbotrykksklokka. så det skulle ikke være no problem ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampy Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 problemet er vel at slangen er for stor.. har du bare en slange rett fra klokka til innsuget får den med seg alle svingningene i trykket.. strup slangen med en slik liten sak med bitte lite hull i, eller klem slangen nesten helt flat, så hjelper det kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.