Mr_Q Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hvor er det best å "stjæle" strøm til innvendige neonlys og f.eks lys i turbotrykksmåler? hvordan gå fram?? på forhånd takk:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Batteriet? :P Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Batteriet? :P haha tenkte litt mere på lys i speedo og sånn, så slepper jeg tenke på brytere osv, har strømtyver og koble på. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 En mulighet er jo å koble det rett på batteriet, så bruker du et lysrele til å skru alt automatisk på med CD-spilleren (Via forsterkerutgangen). Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 En mulighet er jo å koble det rett på batteriet, så bruker du et lysrele til å skru alt automatisk på med CD-spilleren (Via forsterkerutgangen). det er jo faktisk et flott forslag, har jeg ikke tenkt på i det heletatt:) takk, noen andre som vet om en liten ledning jeg kan koble meg på inni dash? Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg