Gå til innhold

manta a styling

Ranger emnet


Snake89

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

jeg veit om ja.. men den er så stygg at jeg ikke skriver link! body kitsa til manta a ser ut som en flykræsj i medvind.. skaff heller en orginal leppe.. kommer langt med det. :)

Opel manta a

Bmw e28 525i, Bmw e28 528i

Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip)

Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak

3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Orginal GTE leppe er alt du skal ha på den bilen..

 

Eg driver og pusser opp en manta a fra bunnen av. Eg er heilt enige det skal ikke være for mye dill på en så flott original bil. men eg hadde tenk en spoiler/leppe framme på min.

Kan du gi litt informasjon om den originale GTE leppen, hvordan den ser ut og hvor det er muligt å få kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Gte snøplogen er og godkjent på Manta A etter min smak.

Men jeg synes og laksetrappa i bakvinduet fra 70 tallet matcher denne bilen.

Mantan var jo rånebilen på 70tallet da og alle hadde jo trapp på denne.

Om denne er å oppdrive noen sted vet jeg ikke.

Manta A deler er vel best å skaffe på dr-manta.de

har også funnet en del i usa til Manta gte(heter ikke opel der).

er en glassfiber del produsent i sverge kan hende han lager gte spoileren. Søk selv på nettet med gamle gode astalavista.

 

PS.Jeg har og en Manta A med skjermbreddere fra Golf stående, holt på å le meg skakk da jeg henta den bilen. Kann godt få kjøpt disse nye fra meg(med bruksforbud) he-he.

Råner kælte rum mei da je å Mantan va Tennåringer... nytt begrep på ungdom i dag? Ånei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår