-EKS- Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 sugekopp: Var bare å spørre det, kunne teipa kamera fast inni bilen veitu. Så veldig bra ut til det begynte og ta tak igjenn, men 4wd er ikke lett og sladde med. MEN! så jo ut som du fiksa det greit :thumb Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Som sagt, min første gang med 4x4 på bane, eller asfalt generelt:) gleder meg til snøen kommer:) hehe. der har jeg nokk mere dreisen Langsvingen var jo patetisk i grunn! for lite effekt. men alle andre svingene blei jævli brukbart . morsomt å legge oppbilen så bare gasse seg ut igjen man KANKE drite seg ut! Men hvordan faen skulle jeg visst at noen hadde cam:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Bilder hadde vært gromt ja! Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 RS,kjørte du i går?.. du var ikke en av de EVO gutta? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ikke noen bilder enda. Noen som har film de kan dele med oss?? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 jeg synes dette er for dårlig. virker som om folk er helt gniene når det gjelder bilder om dagen jo. de siste 2 årene har det vært DÅRLIG med bilder ass! bare av gatebil dritten og den er jeg lei av å se på! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Glemte og ta av linsedekselet, men tok mange bilder fordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ja dårlig med bilder. Moore: hahaha :cook Kom igjen, opp med bilder nå.:klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Snap Shoot`s: :roll: Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moradi Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Oppdaget at jeg har bommet litt...la inn en del bilder i "Happenings" delen av forumet i Raceday banetreff - tråden, for de som er interessert. Her er en direkte link for de som er late: (scroll nedover på siden) http://www.bilforumet.no/happenings/167700-raceday-banetreff-rudskogen-fredag-6-juli-og-fredag-10-august-4.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 E-K, i dont need the snaps.. i need the REAL SHIT:) bring it ON maaaaaaaaan.. Mamma venter spent på å få se meg missbruke bilen! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 RS,kjørte du i går?.. du var ikke en av de EVO gutta? Jopp:hello: Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålær`n Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hei. Ser det er mange som etterlyser bilder... Tok ca 1050 bilder den dagen. Kontakt meg på post@pafoto.no for bilder av din bil fra banekjøringa. Siter Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 YEEEEH:) fett som faen:!) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg linker opp 2 av bildene i prosjekt tråden min om det er ok:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg