Poffs Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 skal lissom alltid være no med bilen din!! men når ting funker...da går det jævlig. nå har jeg satt "magic man" i arbeid...nå blir det euro-1 panne(he he) og litt mix her og der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Det er piggy back system kan du si + masse kule funksjoner på skjermen Men jeg vet ikke jeg.. Får ta en ting av gangen.. ting koster penger :( Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 lykke til med motor da.blir artig det:cool: skal vi se...4polaris ja... Selges for 7000kr...først til mølla thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Hvorfor nevner du de fordømte felgene nå som vi hadde det så koselig?? ;) Joa,snakket med magic-sen istad,han koser seg nå som det har blitt helga. Når blir den jesusmotorn din ferdig da?? Vil ha noen siffer snart!!!:D :D Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Euro-1 Hvorfor nevner du de fordømte felgene nå som vi hadde det så koselig?? ;) Joa,snakket med magic-sen istad,han koser seg nå som det har blitt helga. Når blir den jesusmotorn din ferdig da?? Vil ha noen siffer snart!!!:D :D koselig ja...:pisser: OFF TOPIC!!!! he he berta pån idag kl 06.00 med kompressor hornet på lastbiln..(udempa!!) jesus motorjerkoff ---- satser på starting om noen helger hi hi artige aper som pesser og drarn av:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 En annen ting,vet du om en lamelldiff til salgs? En kompis skulle hatt det serru... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 solgte den gamle volvodiffen til "magic man" her om dan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Var`n kæss?? Han har nemlig spurt meg om betær til en sånn serru.... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 den var kæss ja...hørte det "knakk" når jeg svinga men. og ene hjulet gikk rundt mens det andre sto stille!!!! funka lenge den diffen der...gjorde jo jobben på breisladden+en del herjing i gatene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg