carwasher Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 hei. lurte på om noen vet vor jeg kan få tak i styling bakfanger til en golf 4 stasjonsvogn 2001 mod?... har sett på flere sider der til selger bilstyling men ingen har til stv :( Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 hei. lurte på om noen vet vor jeg kan få tak i styling bakfanger til en golf 4 stasjonsvogn 2001 mod?... har sett på flere sider der til selger bilstyling men ingen har til stv :( tmtuning.com Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hmmm fant ikke noe til stasjonsvogn der heller :S men lurte på en ting. noen som har peiling om bakfangerene til bora passer på golf 4 stationvagon ? syns jeg har sett en med bora fanger en plass. Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg