Gå til innhold

Max Power & EMMA: Tønsberg 17. august

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

Vel klubben våres går ikke ut på ha flest råe biler, men vi er en vennegjeng som drar på treff og har det morro sosialt og samles fordi vi har en felles bil interesse samme åssen bil vi kjører(er ikke noe krav om at du har bil en gang i denne klubben, du må bare være en i vennegjengen våres:)).

Dessuten så hadde vi jo med en god del biler bortover da kan jo ramse opp: Lancer Evo 6 TME, Lancer Evo 4 GSR, Impreza WRX SW, Supra, Eclipse turbo cab, nice original styla Vento, Golf G60, Focus RS, Galanten til frua, Mazda 323 diesel som dro 127,8 db i db dragen og ett stk RC drifte bil:)

Og når de fleste dro, dro hele banzai gjengen på Kong Sverre og spiste og hadde det morro sosialt også:)

Det er ikke griser på den Supra`n men grevlinger, som da har tatt to av frontfangerene hans, ikke under griskjøring vel å merke;)

 

PS! synes at det blir for dumt å begynne å hakke på oss når vi faktisk drar med en god del biler som folk vil se :wonder: Nr. 1 vi hadde med 4 biler med over 300hk, nr.2 de er ikke noen feiginger, men gidder ikke akkurat å kjøre gris midt i TBG, det gjør man på bane! Vi gjør dette fordi vi synes det er morro og for det sosiale.

 

Men for all del, du får syns hva du vil vi dukker opp uansett vi, vi kommer ikke for din skyld men for våres og for andre som faktisk synes det er gøy at vi kommer :)

 

Innlegget jeg skrev var ikke ment som noe hakking i det hele tatt. Beklager hvis det fremstod slik. Men et par av medlemmene deres har tidligere vært litt svære i kjeften når det gjelder akkurat det å kjøre fort. Å kalt andre for feiginger fordi de ikke har gassa på. Prøvde bare å trekke litt på de jeg ikke noe annet. Grisekjøring i Tønsberg sentrum hører selvfølgelig ikke hjemme noen plass.

 

Nå skal ikke jeg sitte og ramse opp alle bilene vi hadde med oss, men 4 av bilene er ganskje potente og skal alle ha liten bit over 200hk. Så vi hadde vel egentlig håpa på et lite oppgjør mot Supra`n, Focusen, Evoene og WRQ`n. Supra`n så jeg jo natt te 1 og synes at det var noe som skurra, det var vel noe bomgiring inne i bildet. 351RS fikk det litt for lett der ja. Kongen av Ramsund på 1 2 3 liksom. Likte påfunnet med Grevlingene når jeg hører historien bak;)

 

Jeg fikk desverre ikke med meg så mye av hva som skjedde da vi måtte reise forholdshvis tidlig for å ta bilder til bladet. Dette tok jo selfølgelig sin tid, å når vi da kom tilbake for å fortsette festen så var jo alle gromm bilene som vi hadde et håp om å få leke med borte vekk. Da kan du si det var noen som ble litt bittre, men men hva gjør man ikke for en god sak:happyhappy:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Innlegget jeg skrev var ikke ment som noe hakking i det hele tatt. Beklager hvis det fremstod slik. Men et par av medlemmene deres har tidligere vært litt svære i kjeften når det gjelder akkurat det å kjøre fort. Å kalt andre for feiginger fordi de ikke har gassa på. Prøvde bare å trekke litt på de jeg ikke noe annet. Grisekjøring i Tønsberg sentrum hører selvfølgelig ikke hjemme noen plass.

 

Nå skal ikke jeg sitte og ramse opp alle bilene vi hadde med oss, men 4 av bilene er ganskje potente og skal alle ha liten bit over 200hk. Så vi hadde vel egentlig håpa på et lite oppgjør mot Supra`n, Focusen, Evoene og WRQ`n. Supra`n så jeg jo natt te 1 og synes at det var noe som skurra, det var vel noe bomgiring inne i bildet. 351RS fikk det litt for lett der ja.

 

 

 

Nå må du følge med, Supra`n blei parkert og unskylde det med bomgiring...

Få heller han med Supra`n i Tbg til og stille da blirre saker...

Han fikk tjansen til revansj og hvis han da bomgira hadde vel du au takka ja eller?

 

Men hvor er du når det gasses a? HAkke sett deg på neoen av de banetreffa og samlingen jeg har vært på i sommer og det hav vært noen...

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du følge med, Supra`n blei parkert og unskylde det med bomgiring...

Få heller han med Supra`n i Tbg til og stille da blirre saker...

Han fikk tjansen til revansj og hvis han da bomgira hadde vel du au takka ja eller?

 

Men hvor er du når det gasses a? HAkke sett deg på neoen av de banetreffa og samlingen jeg har vært på i sommer og det hav vært noen...

 

Halla sjef nå var det godt du kom her begynte å føle meg litt ensom, viktig å vise at vi er en stor vennegjeng vi også vettu;)

 

Hehe jeg hører ikke hjemme på noen bane eller drag stripe. Er bygd for gatekjøring jeg vettu. Tenkte du på det derre Raanern greiene du driver med. Vel vet ikke helt om det er min kopp te det ligger uansett litt for langt unna. Men nå kommer de jo hit på Mandag da så hvem vet:helpme:

 

Ble da mer enn nok gassing på meg om Fredagen, hvor var du hen da. Du får få rapport av Ratata han så og observertebirthday

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget jeg skrev var ikke ment som noe hakking i det hele tatt. Beklager hvis det fremstod slik. Men et par av medlemmene deres har tidligere vært litt svære i kjeften når det gjelder akkurat det å kjøre fort. Å kalt andre for feiginger fordi de ikke har gassa på. Prøvde bare å trekke litt på de jeg ikke noe annet. Grisekjøring i Tønsberg sentrum hører selvfølgelig ikke hjemme noen plass.

 

Nå skal ikke jeg sitte og ramse opp alle bilene vi hadde med oss, men 4 av bilene er ganskje potente og skal alle ha liten bit over 200hk. Så vi hadde vel egentlig håpa på et lite oppgjør mot Supra`n, Focusen, Evoene og WRQ`n. Supra`n så jeg jo natt te 1 og synes at det var noe som skurra, det var vel noe bomgiring inne i bildet. 351RS fikk det litt for lett der ja. Kongen av Ramsund på 1 2 3 liksom. Likte påfunnet med Grevlingene når jeg hører historien bak;)

 

Jeg fikk desverre ikke med meg så mye av hva som skjedde da vi måtte reise forholdshvis tidlig for å ta bilder til bladet. Dette tok jo selfølgelig sin tid, å når vi da kom tilbake for å fortsette festen så var jo alle gromm bilene som vi hadde et håp om å få leke med borte vekk. Da kan du si det var noen som ble litt bittre, men men hva gjør man ikke for en god sak:happyhappy:

 

Takk for at du ikke mente dette som noe frekt:)

 

Men trodde dette var ett treff hvor vi skulle vise fram bilene og ikke race hverandre, slik som det var lagt opp til natt til 1. mai. hvis dere har lyst til å lage noe lignene som natt til 1. mai så er det bare å si i fra så møter vi opp vi:) har flere i fra drammen som også vil gjenta dette:)

 

Synes det er litt rart da at dere skal dvele om den raceinga mellom supran og granadaen nå det har jo ikke vært noe emne så langt i topicen som jeg har sett..... At det gikk som det gikk vet vi jo og han med supran har hørt noen ganger at han har blitt fra kjørt av en granada....hehehe:)

 

Greit jeg virker litt grinete på dette, men jeg viste ikke helt hvor dere skulle med dette og hva dette hadde med max power treffet å gjøre.

 

Så tilbake til topic:

Morro å se at det faktisk kom så mange som det gjorde:)

vil gjerne se mere bilder:)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla sjef nå var det godt du kom her begynte å føle meg litt ensom, viktig å vise at vi er en stor vennegjeng vi også vettu;)

 

Hehe jeg hører ikke hjemme på noen bane eller drag stripe. Er bygd for gatekjøring jeg vettu. Tenkte du på det derre Raanern greiene du driver med. Vel vet ikke helt om det er min kopp te det ligger uansett litt for langt unna. Men nå kommer de jo hit på Mandag da så hvem vet:helpme:

 

Ble da mer enn nok gassing på meg om Fredagen, hvor var du hen da. Du får få rapport av Ratata han så og observertebirthday

 

Sjef! kult får jeg sjefslønn nå hehehe

Kompiss! ja komme skal du få klemz du også alle trenger kjærlighet vettu mmmmmmm.

 

Jeg var på Italiensk Dag på vålerbanen Lørdag og Skogen Søndag.

Driver ikke med sån ulovelig gasseg jeg vettu hehehe.

 

Har litt dekk igjen på øsa så skal nok få gassa litt før snøen faller...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår