Lars Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hei Lurer på om det går ann å skaffe lexus lykter til en Nissan sunny? Eventuelt hvor man kan skaffe de og pris. MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Jeg har lett _lenge_ etter andre baklykter til sunny det siste året, men har funnet svæært lite.. Omtrent ingenting.. Derfor ender det nok opp med at jeg bare soter mine.. Det er svært lite styling o.l. til sunny sånn generelt. Litt dumt, siden det er en såå rå bil (fra et objektivt synspunkt selvsagt;);) ) off topic: Har du kjøpt bilen til annesh, eller låner du bare et bilde av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Jeg har lett _lenge_ etter andre baklykter til sunny det siste året, men har funnet svæært lite.. Omtrent ingenting.. Derfor ender det nok opp med at jeg bare soter mine.. Det er svært lite styling o.l. til sunny sånn generelt. Litt dumt, siden det er en såå rå bil (fra et objektivt synspunkt selvsagt;);) ) off topic: Har du kjøpt bilen til annesh, eller låner du bare et bilde av den? OK litt synd det da:( Jeg låner bare bilde av den. En Kompis av meg har kjøpt nøyaktig lik bil med samme styling og farge. tenkte det gikk greit at jeg brukte den bilen som eksempel da det ikke viste noe skiltnummer. For håpe det gikk greit? MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 har ikke skjekk selv, men kanskje http://www.needforspeed.co.uk Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg