Bamsemoms Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Veldig humor her inne værtfall..det kan man jo ikke si noe på...Men en liten komentar til "BAMSEMOMS"-Som kalte Volvo for: stridsvogna/festlokale.Vi har jo værtfall skilter på bilen.Bare en liten ting og tenke på. Har da mere enn en bil. Igjen... 240 er og blir det det er... Men hold deg til topic :offtopic Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Jeg prøver bare å "smøre" opp den rustne hverdagen 200 forumet lever i jeg:) se på meg en en maskulin reddende engel i en vanskelig situasjon... supermann med WD 40 krefter. En skikkelig rustløner dude:) IM HIR 4 ya GUYS:) maskulin??? Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg