sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Dette er jo helt utroli....*Må no flire* hihihih:volvsmile Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Dette her ser jeg på som århundrets kupp. Er vel limited edition boksen. Laget i få eksemplarer. Så har du R-sport trekk i stridsvogna/festlokale ditt. Så er vel dette noe som man må ha Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ahahhahahahaha... jeg spanderer 1l WD 40 på kjøperen som bonus Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Dette er jo helt utroli....*Må no flire* Du har vel humoristisk sans..... Er vel ikke noe vondt blod her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ;) ja godt at ingen skjønte ironien her:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg prøver bare å "smøre" opp den rustne hverdagen 200 forumet lever i jeg:) se på meg en en maskulin reddende engel i en vanskelig situasjon... supermann med WD 40 krefter. En skikkelig rustløner dude:) IM HIR 4 ya GUYS:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 HAHAHA!!! nice one ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 bruker dem den har de jo ikke bil igjen, og kanskje de får kjerringa våt i setet oxo Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hahaha, jeg syns den var god!! hahaha :) men du som er så mye har inne på volvo delen, må no like volvo innerst inne... Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Har en halv flaske CRC 556 om noen er interessert:P:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 bruker bare omega 636 jeg ;) både på dama og bilen = win/win Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ;) ja godt at ingen skjønte ironien her:) ja sikert ingen som forstod dette her.. rart da at du ikke har fått noen bud, i og med at dette her er ekte tyske r-sport varer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Veldig humor her inne værtfall..det kan man jo ikke si noe på...Men en liten komentar til "BAMSEMOMS"-Som kalte Volvo for: stridsvogna/festlokale.Vi har jo værtfall skilter på bilen.Bare en liten ting og tenke på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Rens bremseskivene deres i crc i stedet folkens.. Går mye fortere da! Og ja, har sett en fyr prøve det på mpeden sin for mange herrens år siden. Ble lite bremsekraft for å si det sånn...unskyldningen var at det sto rustløser på boksen, og det var litt rust på skivene hans. :P Lo så jeg holdt på å daue når fyren skulle bremse. =) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Når du nevner dette med CRC og bremser. Da jeg jobba som sykkelmekaniker. kom det ei kjerring rullende inn på verkstedet med sin slitne gamle sykkel det der bokstavelig talt RANT olje av felga. Hu mente at sykkelen bremsa så jævla dårlig. Ja, det gjør det om du smøerer fett/olje på bremsene. Hvorfor gjorde du det spurte jeg?.. Nei hu var så lei bremsepipinga. Men nå funka dem ikke i det heletatt! HA HA ! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg