Doffen_87 Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kjøpte mine tåkelys på ebay for en drøy tusenlapp. fant de på ebay.de husker ikke helt hva tåkelys heter på tysk. lykke til. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Bruk mørkere netting... Det blir ikkenoe pent med "engangsgrill" netting i front.Ellers så ser det ut som de orginale tåkelysene skal passe. En "krok" på den ene siden, 2 skruer på den andre. har tenkt tanken, men vil se åssen det blir når jeg lakkerer først:) flott at du tror det:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Kjøpte mine tåkelys på ebay for en drøy tusenlapp. fant de på ebay.de husker ikke helt hva tåkelys heter på tysk. lykke til. Thanks:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg