volvo240gl_1986 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 heisann, jeg har bestillt noen deler derrifra nå, men så ble jeg litt usikker på kontonr han sa til meg på tlf, er det noen her som har kontonr til pedersen racing eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 1135.10.83931 Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ring pedersens-racing på nytt.. plutselig for Colli masse penger :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ring pedersens-racing på nytt.. plutselig for Colli masse penger :D Hysj, jeg sa jo at vi kunne dele likt. Fra spøk til revolver og alvor, det er rett kontonr. som står der. Det korrosponderer nok med hva du har hørt fra ham! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hvorfor poster du den her tråden under 200-delen egentlig? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 greit mange folk her inne som handler parts derfra! men sånn uansett, bare jeg som får alt i oppkrav derfra eller? *og er det noen som veit åssen hu dysa som pleier ta telefonen ser ut? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg