magnul Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Noen som har bytta bremselysbryter på en Omega B? Kjøpte delen i dag, når jeg kom hjem så jeg at den ikke var helt lik som den gamle, men at den kanskje passer allikevel. Første problem er at jeg ikke får bort luftekanalen som er i veien. Fant en festeklips, men den sitter fortsatt. Noen tips for å bytte selve bryteren? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Etter å ha kastet bort store deler av dagen på å bytte driten, fant jeg seff ut at det ikke var noe galt med bryteren. Nå er det fram med voltmeter og lete... Sur nå. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Og et tips til de som får feilkode på defekt bremselysbryter: Bytt bremselyspærene først... Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg