YawN-S6 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hei. Var på en liten biltur i går og på vei hjem kom det et rødt lys Stoppet med en gang og sjekket bremsevæske nivået, som var normalt. Kjørte så sakte og rolig hjem. Når jeg startet bilen imorges virket det som om bremsen var helt hard, før den etter litt "myknet" opp igjen. Hadde også lite servo-olje, men det er nå fyllt på uten at lyset har gitt seg. Noen ideer? Bilen: 1997 Audi S6-C4 avant 2,2TQ med Automatkasse. Edit; Har også merket en liten lekkasje av olje sort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hvor lekker det? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YawN-S6 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Foran på venstre side, har ikke sett mye mer enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 1. Flyttet tråd til rett underforum 2. 100/A6 modellen har "vært kjent" for at varsellampe for bremser kommer på når det er slitte bremseklosser eller 3. det har vært byttet bremseklosser etc og ledningen til bremseklossene har et brudd. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YawN-S6 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 1. Er ikke meningen å pirke, men jeg mener da at jeg plasserte tråden i rett underforum (Er da en 97 modell :p) 2. Bremseklossene og skivene er ganske nye, men jeg har allerede hatt brudd / korrigering av ledninger der, er to forskjellige lys såvidt meg bekjent, et gult lys for slitt bremsebelegg, og dette røde som jeg nå har fått og som det står "Fault in brake system" i manualen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 har selv den "gule" feilen. og har sett at det henger to ledninger løs på innsiden av kalipperne, men har ingen anelse om kor de skal festes. Forrige eier hadde byttet bremseklosser og skiver, så de er nye. BTW! er det et problem med ur-S4'er å få kast i skivene på de ufobremsene??? er nesten helt nye skiver, men er kast, rister i rattet når jeg bremser.. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YawN-S6 Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Har funnet ut at det er servo-olje som lekker, og det lekker fort. :/ Etter 10-15 min kjøring kommer det en ekkel lyd fra servoen og det er tomt for olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg