bilkristian Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hællo, folk! Her er en liten fiesta.. ikke alt for mye gjort, men litt cleaning og sånt.. [...] Plis kommenter! Her: Forstørrelsesglass: http://s155.photobucket.com/albums/s309/bilkristian/?action=view¤t=fiestafforstrr.jpg Update2: Update: http://i155.photobucket.com/albums/s309/bilkristian/fiestaf.jpg Modd: http://i155.photobucket.com/albums/s309/bilkristian/fordfiestarsmoddcover.jpg orginal: http://i155.photobucket.com/albums/s309/bilkristian/autowp_ru_ford_fiesta_rs_concept_2.jpg Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 var fet den.. hadde vert fett om du i stedet for og tatt bort potta.. heller satt til en lik på andre sia ;) Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 neeh.. synns du det? skal tenke på det.. syns den står fint som den står nå jeg.. fin plass bak framdekket :D Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 skulle satt på skikkelig brei påtte på den der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 kan prøve å sette på og se hvordan det blir. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 bra modd! men visst jeg skal være prikkete så var "bretten" på bakluka ikke helt rett...og litt blury der bliklyset på skjermen har vert... prøv og bredde skjermene og sette på sidepipes istede for å ha det bak=) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 og ta for all del vekk de RS stripene på siden=) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 og ta for all del vekk de RS stripene på siden=) jeg likte de jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 jeg likte de jeg... om ikke annet kunne du ha farget dem i samme farge som skriften på bakfangeren Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 bra modd! men visst jeg skal være prikkete så var "bretten" på bakluka ikke helt rett...og litt blury der bliklyset på skjermen har vert... prøv og bredde skjermene og sette på sidepipes istede for å ha det bak=) det er sidepipes nå, men jeg skal bytte tror jeg.. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Den ble veldig grom, likte den veldig godt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Update i første post, folk! :D kommenter som bare søerN! Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 fortsatt litt rar den "lys-linjen" på bakluka... og fortsatt litt uklar der blinklys på skjermen har vert... skøyt på hjulbue og kanal er ikke helt bra plassert...der skøyten ennå... ser merker på bakruta der du har fjernet visker, og der der du har smudga på bakfangeren... lag hull rundt hele enderørene...det er gjort bare rundt halve Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Det på bakfangeren har jeg prøvd å fikse lenge, men det er litt vanskelig.. men jeg sitter å prøver og skal legge ut en oppdatering når jeg er ferdig. Noen fler kommentarer? Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ferdig!! fikset bugs og andre urenligheter. kommenter! takk. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg