pruppern Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 har en b21et original med intercooler som jeg kan starte når den er helt kald. men når den er gått litt så den blir litt varm og stopper den igjen vil den ikke starte igjen før den blir helt kald. det går på gir og noen ganger på starteren hvis jeg er heldig, men den går bare på noen få sylindre på starten og når jeg ruser litt så kommer den. har nylig skiftet plugger og coil men hjelpte ikke. begynner å bli lei dette nå så håper jeg kan få seriøse svar:) Siter 1977 volvo 242 turbo 1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer) 1989 BMW ALPINA B6 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_power_ Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 rotor og fordelerlokk er lurt og sjekke og,, eventuelt nytt:P Siter ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt* volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt* volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot* Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 kan det ha noe med det å gjøre?:) Siter 1977 volvo 242 turbo 1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer) 1989 BMW ALPINA B6 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 det kan helt klart ha noe med det å gjøre. (og de er nok helt sikkert modne for utskiftning uansett) pluggledninger kan være lurt å bytte samtidig :) Ellers kan det virke som enten hjernen eller en føler som fucker opp ting, men det skal jeg ikke si for sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 er vell ingen hjerne på b21et.. mekanisk sprut der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Det kan være lurt og sjekke eller eventuelt bytte alt fra coil til plugger.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 dysene da? de var litt trege til meg, måtte kåmme litt opp i turtall for att de skulle sprut som de skulle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pruppern Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hmm.. har skiftet plugger, coil og pluggledninger. hvordan sjekker jeg dysene?. Siter 1977 volvo 242 turbo 1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer) 1989 BMW ALPINA B6 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 tar de ut å skruv på bensinpumpene og ser om de har en fin durs stråle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.