thjemaas Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Halloiz! Jeg har en 79-mod 242 som har blitt gjort litt med, men skal nå starte med motoren. Bilder kan kanskje legges ut med tiden. Har kjøpt meg en ny B21 m/Garret T04, men trenger jo litt mer =) Derfor ønsker jeg å kjøpe smidde stempler,kvasskam, grenrør, sportsfilter, nye lister utvendig, 2x bøttestoler,M46 overdrive, oppgradering av bensinsystemet, sperret bakaksling(til 740) +++ Hvis noen har dette eller kan fortelle meg hvor dette kan fåes kjøpt, så rop ut. Tar gjerne imot tips fra ekspertene=) Hilsen Tommy. Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Hva skal du med 740-aksel?? Har en M-46 liggende,som er i god stand. Hva gir du? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Bruker vel kanskje 740 aksling for at det skal bli bredere? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg