Gå til innhold

problemer med bilen min :(

Ranger emnet


zMikkey

Anbefalte innlegg

heia

 

problemet er at når jeg skal sette den i revers, så er det ikke altid at den vill i "hakke/sporet". og når jeg får den nedi og slepper ut cluchen så tar den ikke, er som om den står i fri :S

noen som vet hva det kan være? eller har hatt det samme probleme. har ikke hørt noe ulyder fra girkassen, så jeg vet ikke hva det kan være,

 

hadde vert bra om noen kunne hjulpet, stress å ikke ha revers :(

 

takker for alle svar

 

-daniel

Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i aller første omgang, hvilken bil er dette snakk om?

Ikke minst, hvilken girkasser/girkombinasjon? Stikker du hodet ditt inn i bagasjerommet skal du finne en hvit kvadratisk klistrelapp på bakplata eller i reservehjulsbrønnen som har koder for chassisnr, motorkode, girkassekode, lakkode og koder for alle opsjonbenene bilen har vært levert med.

 

Videre på helt generelt grunnlag kan det høres ut til å være en feil girjustering ifbm et stag eller slikt, eller at det er slitt noen foringer til disse.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i aller første omgang, hvilken bil er dette snakk om?

Ikke minst, hvilken girkasser/girkombinasjon? Stikker du hodet ditt inn i bagasjerommet skal du finne en hvit kvadratisk klistrelapp på bakplata eller i reservehjulsbrønnen som har koder for chassisnr, motorkode, girkassekode, lakkode og koder for alle opsjonbenene bilen har vært levert med.

 

Videre på helt generelt grunnlag kan det høres ut til å være en feil girjustering ifbm et stag eller slikt, eller at det er slitt noen foringer til disse.

 

bilen er en audi a4 b5 95 modell. nr på kassen er CPD (om det kan stemme) noen andre som har hatt det problemet? eller vet hva det kan være? :)

Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår