King-Nothing Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Trenger en forsterker som kan drive en stk Alpine Type S 10" og Alpine Type S 6x9 Frontsettet kommer til å kjøre på cd-spilleren. Specs på elementene: Alpine Type S 6x9 RMS Power: 35W Peak Power: 175W Alpine Type S 10" RMS Power 300W Peak Power 900W Helst ikke over 2000,- Takk! :) Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 sjekk ut denne!! skulle gjøre susen. http://www.xelent.no/elementvisning.php?PID=322 Send meg en mail vis det virker innteresant. andersen-audio@hotmail.com Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Virker interessant ja, men jeg trenger vel strengt tatt ikke mer enn 2 kanaler? Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jo, du trenger 3 kanaler... 2 til 6x9, og 1 til sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 En biltemaforsterker til 899kr (Pro 500) holder lenge til dette oppsettet med mindre du har noen sære krav. Hvertfall hvis du har en kasse med bassport. Etter høyttalervalget ditt å dømme så er du bare på jakt etter litt lyd. Jeg har selv en slik i min bil og den holder til mitt bruk. Det viktigste er jo at du orker å legge skikkelige strømkabler til den uannsett. Biltemating kan du returnere og få pengene tilbake for om du mot formodning skulle mangle noe. Spør mer så får du svar Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Til prisen som forlanges for Biltemaforsterkerne kan man faktisk kjøpe TO og bruke én til 6x9-tommerne og én til basselementet. På den måten unngår du at 6x9-tommerne vrenger om forsterkeren til basselementet skulle gå tom for strøm. Du vil til og med ha penger til overs til øl ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hør hør! Her verner vi om våre medrånerers vel og ve. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg