Gå til innhold

Felger ! :)

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jeb

Også tysk da ! :P Kan noen forklare meg sånn ca hvordan det fungerer det systemet med dekk osv, har sett det står noe som; 123-45 98 eller noe sånn... Hva mener der.. Og når det står 3,5"x15" så er det 3,5" i bredde på felgen, og 15" i diameter ?

Nå er jo 3,5" JÆÆÆÆVLA smalt da.... Er det pizzaskjærere du skal ha....?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

195/45-15= Dekk med 195 mm bredde, høyden på dekksiden er 45% av bredden, med felgdiameter 15"

Ikke at jeg tviler på din viten, men jeg vil bare være sikker. Er ikke 195/45-15 45mm høyde på dekkene? Om det du sier er riktig vil jo det si at et dekk som er 200/50 har 10cm gummi mellom felg og slutten av dekket. Kunne vi oppklart dette?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slimline

Ikke at jeg tviler på din viten, men jeg vil bare være sikker. Er ikke 195/45-15 45mm høyde på dekkene? Om det du sier er riktig vil jo det si at et dekk som er 200/50 har 10cm gummi mellom felg og slutten av dekket. Kunne vi oppklart dette?

om noen har fortalt deg at det er mm så lyver dem.. ferdig med det.. er % av bredden på dekket..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Vil det og si at et 335/40/18 dekk har en profil på 137mm......................?

burde vel det ja.. jeg mener.. se på dekk som f eks 285/50 15 som ikke er totalt uvanlig på "streetdrag maskiner" av USA type.. f eks charger og stuff... er jo mye dekksider der.. og det er jo 50 profil..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider