MaxHarry Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Noen her som vet navnet på en britisk film som omhandler fire ungdommer som drar på fester her og der? Han i hovedrollen er den eneste som har bil, og han sliter med å få swansen i gang. De andre er kompisen hans og to veninner, og det eneste jeg egentlig husker fra filmen er at de rett etter at de har vært på en pub, ser en kar som brakedancer skikkerlig hardcore i en bakgate. husker også at de var på et knarkparty hvor alle prata om yoda og jedier :). Det var også mye lyriske ting sagt i den filmen, noe som egnetlig var grunnen til at jeg ønsker å se den igjen. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 bare innrøm det.. er damene og dop festane du vil se.. hehe har sett den jeg og.. men husker faen ikke hva den heter i farten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 var faktisk litt fett med den diskodropsfaktorn ja :) Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 http://www.imdb.com/title/tt0188674/ Der har du den. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 fantastisk, takker king Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 No problem :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 ohh... Danny Dyer er med jo! han er kool! hmm må nesten se denne da;) :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 La meg sitere IMDB. "MPAA: Rated R for pervasive drug content and language, and for some strong sexuality." Hadde denne filmen involvert kutting av tunger og tær, hadde filmen fått PG13. Men ser virkelig ut som en interessant film, bør kanskje sjekkes. *Sette på liste* Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg