B.T.i Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Er ute etter silikon pluggledninger til 1,8 forgasser, farge er uviktig.. Noen som vet hvem som selger? Ser at det selges til GTI 16v flere steder, men kan disse brukes på min motor? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 eg kjøpte på ebay til golf III som passa på golf II Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 eg kjøpte på ebay til golf III som passa på golf II Hmm.. Får vel ta meg titt der også:) Litt skeptisk til Ebay da, men må man så må man:) Takker.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Pluggledninger til alle 8v passer din samme om det er G60, GTI 8v. gasser, monojet whatever men ikke til 16v.. disse har laaaaaange hetter som går ned i toppen på MINDRE plugger enn hva 8v'n har :) ebay.com is your friend! der finner du nok billige silikontennpluggledninger Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Ah, takker Dan:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg