DelPiero Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Har en Vectra B 96 mod. Er det noen som har noen formeninger om fram setene i Vectran? Synes ikke setene er så spesielt gode,og jeg synes jeg sitter veldi høyt selv når jeg har stilt sete på det laveste. Det er også muli at det er noe ødelagt i ryggen på føreresete da det kommer en knirke lyd å akkurat som at der er en fjær som låser seg når jeg setter meg å når jeg reiser meg igjenn. Spørsmålene er: Fins det noen "sportseter" til Vectra? Vil ikke ha bøttestoler men seter med bedre søtte til sidene. no a'la Astra sportive setene.. Å det hadde vært et pluss å kommet lavere i bilen. Sitter jo nesten med hodet i taket. Noen som har forslag? synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Jada, du får sportstoler i vectra b ;) http://i13.ebayimg.com/04/i/000/b3/c9/85aa_12.JPG de sitter i GSI utgavene i england og tror det er samme som er i i500... Du må nok til tyskland :) Finnes vel skinnseter også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Nice:) Å disse får du høyde justering på å eller?? Vet du hvor mye det eventuelt koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 koster lite (uten frakt) er du heldig, finner dem i England og Tyskland (ebay osv). Frakten er hele spørsmålet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nja, du kan ikke bestille fra england pga de har førersetet på feil side :) og det er forskjellige innstillinger på fører og passasjer siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geier Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Nja, du kan ikke bestille fra england pga de har førersetet på feil side :) og det er forskjellige innstillinger på fører og passasjer siden. Feil!! Recaro GSI stolene har eljustering på begge to. så det er ikke forskjell på høyre eller venstrestyrt. Så de passer perfekt. Har sånne selv, de stod i en vectra jeg henta hjem fra england, og de står foreløpig i den ene vectran min. Skal over i den andre med 3,2 v6 på sikt... Uansett, hvis du får en grei pris på frakt, så kan jeg virkelig anbefale de stolene der. kjørte 17 timer med de, og ikke antydning til å bli sliten i ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 1,5 år gammel tråd btw .. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg