Plecto Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hei. Har planer om å kjøpe meg ny bil en gang i framtiden og har sett meg ut en BMW i 3-serien. Jeg syns disse bilene er fine, med en grei motorstørrelse, fint interiør og med en masse tekniske duppeditter som jeg er veldig glad i. Noen som kan anbefale denne type bil? Er det noen jeg må passe på hvis jeg går for en slik bil? Hva er egentlig forskjellen på bmw sine 3,4 og 5 serie (Enkelte av de ser tilsynelatende like ut til tross for at de er hver sin serie, f.eks. denne og denne)? Takker for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 BMW har vel ennå ikke kommet med noen 4-serie:P Men forskjellen på 3 og 5-serien er vel for det meste bare størrelsen. 5-serien er jo storebroren, men motorene er de samme i begge to. Mange motorer å velge mellom ivertfall! Siter BMW - The Ultimate Driving Machine '02 BMW 320Ci '65 Ford Taunus 17M '95 Ford Mondeo V6 2.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg