calibra Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hei alle godfolk. Jeg har prøvd å ringe til biltilsynet for å få vite hva de vil ha av opplysninger i søknad om motorbytte, men føler at jeg ikke har fått noe bra svar av de jeg har snakket med. Og da kom jeg til å tenke på at her er det en del folk som har satt inn en litt større motor enn originalt og som har fått det godkjent. og da lurer jeg på hva de har skrevet i søknad til biltilsynet. hvis de i det hele tatt har gjort det? Jeg skal/har bytta fra 1.6 l til en 1.8 t. Bilen min er over 10 år, så det avgiftsgreiene slipper jeg vel etter det jeg har forstått? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 om der er bruktimport slipper du avgiftene etter 10 år ja.. Du har ikke noen papirer ifra seat(eller hvilken bil det nå er snakk om) om hva de godkjenner? om der er forsjell på bremser/fjærer/støtdempere må du sikkert bytte det også til deler ifra 1,8t. Har søkt om mye rart selv og alltid fårr positivt svar(etter 6mnd) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg