JuB Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hei, passer dette på corrado? Foran og bak? Felgen må ha spacer uansett grunnet høyt ET. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 passer? hmm ja gjør vel det..spm er vel hvor mye du har senket. På en org. bil burdte det hvafall gå så lenge ET ikke er helt på bærtur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 ET er 47, så da må jeg space ut littegranne? Edit: Skal ha på coilovers til våren, skal kjøpes inn i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 det går det men da må du som sakt space ut. jeg hadde 9*17 framme å 11*17 bak på min før å kw 2 justert bart men da er hjulbuene mine også dratt ut endel.det var noe ordentlig dritt å kjøre med.det er min erfaring som eier av corrado i 10 år. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg