Gå til innhold

Angeleyes!!

Ranger emnet


Bora2000SR

Anbefalte innlegg

Da har jeg gått til anskaffelse av noen veeeeldig lite brukte angeleyes til bilen. spørsmålet er da som følger. hvordan kan jeg bytte pærene som er i ringene? kommer til 3 av 4 på den ene ringen i hver lykt men ikke de andre. er det mye arbeid å bytte?? prøvde å ta av de klipsa rundt men sitter glasset i selve innsatsen eller? sikkrt en helt enkel måte å gjøre dette på men...

 

noen som har peiling på å få tak i klare pærer til disse? mye finere me blankt lys enn den "orginale" parklysfargen i ringene.

 

Lyktene er FK Automotive vist det skal ha noe å si på hvordan pærene skal byttet. var med papirer men ikke på hvordan du bytter pærer..hehe

 

takker for alle svar som kommer!!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har angel eyes fra FK med sort innmat i lampene, jeg og hadde slike vanlige 1,2 w pærer i de men de røyk hele tiden så nå har jeg satt i noe slik "diode" pærer, lyser meget pent og jeg synees det ser bra ut og de passer perfekt til xenon pærer hvis en har det fra før da. (det har ikke jeg enda men)

 

her er et bilde med de "vanlige lysa"

DSC00329.jpg

 

og her er et med de nye, men bildet er tatt i litt lyse forhold så de synes ikke så bra her men.

dioderlamper.jpg

 

og bytte de er litt trevaldig men det går hvis en har ei tynn nebbtang og litt tålmodighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hei sann folens,beklager sent svar men pcn min har kræsja så jeg er ikke så ofte på nett lenger.

 

De er kjøpt på http://www.dioder.no Husker ikke helt hvilken type det var men jeg skal innover og bytte et par av de nå siden det er ei som er røket og ei som er missfarget. kan evt høre om noe grupperabatt hvis det er mange som skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår